Post by misselawoodpo on Feb 21, 2022 7:34:07 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Battle of Warships: Naval Blitz IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch mynt ▞▞▞
▞▞▞ Battle of Warships: Naval Blitz 2022 version ▞▞▞
Njut verkligen av ditt spel men det är nästan omöjligt för nya spelare att ställa frågor om spel med din chattfunktion. Det spammas ständigt, hot och massor av olämpliga kommentarer. Föräldrar han medveten om, det finns inga filter eller monitorer i chattfunktionen i detta spel.
👉🏾 Mer förbättring behövs, Och en sak till, de här 120 MB är för mycket för det här spelet "battle of warship" Jag ger bara 3 stjärnor bara för uppmuntran. Programmeraren eller programmerarna gjorde det bra, bara förbättra i följande områden. 1: I grafiken och bakgrunden 2: Öka farten och storleken på fartygen 3: Få grafiken och bakgrunden att se verkliga ut. Och många fler, gå bara tillbaka och lägg till förbättringar i din nästa uppdatering.
roligt spel lätt att plocka upp och lära sig, var bara försiktig med några områden på spelet. Om du rör dem kommer du att försöka sälja saker till dig och ibland är ett område för nära ett annat och försäljningsskyltarna dyker upp och överraskar dig bara se till att du bara köper det du faktiskt vill köpa. Jag har inte behövt köpa något och du jobbar dig bara igenom spelet. det har tagit mig ett tag men det är totalt sett en rolig upplevelse med alla andra live-spelare som World of warfare for tanks
Helt fantastiskt spel. Jag uppskattar verkligen den grafiska designen...men försök att förbättra skeppen. Jag hoppas att det blir bättre när jag uppdaterar det senare 🙂🙂
Jag har varit tvungen att uppdatera två gånger på två dagar vilket inte är ett problem, men du förlorar alla dina inköp i spelet varje uppdatering. För mig var det betydande vid den första uppdateringen eftersom jag har spelat sedan dag ett så jag köpte tillbaka några skepp och gick vidare. I morse var jag tvungen att uppdatera igen och förlorade allt jag köpte igår. Om du gillar att förlora allt du har förvärvat i spelet inklusive dina pengar efter varje uppdatering så är det här spelet för dig.
Battle of Warships: Naval Blitz Akční hsy
Battle of Warships: Naval Blitz Acción pfm
Så jag är glad att höra att du jobbar lite med spelfusk. Det tog bara ett år eller mer, men det är rätt framsteg. Ok nu fler skepp!!!! Låt oss prata mer brittiska BB:s till att börja med, vad sägs om några fler kryssningsfartyg för alla länder, det finns en lång lista. Vilket jag inte kommer att nämna här. Fler förstörare också, tack. Jag vet att ni är upptagna där i St. Petersburg, Ryssland, men ni kan göra det. Jag njuter av ditt spel tack för de två senaste uppdateringarna, och låt oss återigen arbeta med hackare och fuskkoder! tnx.
Det är ett fantastiskt spel, men upplevelsen är verkligen inte bra. Varje rörelse du gör, BEHÖVER du VERKLIGEN SE EN VIDEO? ALLVARLIGT? VARJE RÖRNING! DU BÖR VERKLIGEN MINSKA DET.
jag spelade det här för länge sedan. .. fortfarande väldigt bra men siktet har ändrats och nu tar det en evighet innan striderna ens börjar. jag har inte tid med det här.. men utmärkt om du gillar simulering och har gott om tid på dina händer.
jag spelade i 5 timmar på det här spelet och jag kom riktigt långt men sedan loggade jag ut och 1 timme senare loggade jag in igen och jag var tvungen att starta om alla mina framsteg eftersom det inte skulle sparas till google play
Ett jättebra spel
Run & Gun: BANDITOS แอ็กชัน ocaw
Det är ett roligt spel men utvecklingen går långsamt. Jag har spelat i en vecka och har fortfarande samma skepp. Jag undrade om du kommer att sätta in nya spellägen och i så fall lägg till ett 1v1-spelläge så att du kan spela med din vän.
Tråkig. Extremt långsamt i rörelse. Inte ett riktigt strategispel. Du är bara där så den övre nivån behöver inte slåss mot bots.
Fantastisk grafik, det enda klagomålet jag har är alla fel, mycket orättvist hur torpeder kommer från ingenstans, eller till och med från stenar och dödar dig eller ibland skjuter du fartyg och ingenting händer med dem, gör det frustrerande, och om du inte gör det spendera pengar är det nästan omöjligt att vinna.
Bra spel men de säger att jag måste köpa den här 80 BDT, det är därför 3 Star köper sämre spel
Det här är bra att spela men jag vill att du ska annonsera fler fartyg och göra fartygen mer realistiska som ibland kommer jag att spränga hela fartyget med ett enda bra skott och om fartygen förstörs gör det mer realistiskt som det som kommer att blåsa. upp och få torpederna att studsa eller böja sig från skeppets front även granaten
Ok allt med det här spelet är fantastisk grafik och allt det där men anledningen till att jag gav det här spelet 4 stjärnor är på grund av matchmakingen och felen, det måste hanteras som när skeppen ibland rör sig fram och tillbaka. I nästa års uppdatering kan du lägga till följande; 1.Sjöminor, 2.Gör fartyg och flygplan avfyra missiler. 3. Lägg till kraftfullare skepp.
Spelet är coolt men jag hatar det när du får slut på kulor och köper tillbaka dem, det är trevligt att du kan prata med andra spelare så att du kan skicka säkerhetskopia också, turets är för långsamma, snälla gör inte skeppen för långsamma och dyra och bara kryssarna är snabba
Kära utvecklare kan du fixa alla där så många hinder och ö gjorde du det här är roligt, uppenbarligen inte. Om du vill göra kartan med många hinder och öar bör du göra den större också. Jag älskar det här spelets grafik, eftersom det HD och skeppet ser verkliga ut och vattnet. Och för förbrukningsvaror bör du minska varaktigheten för påfyllning av varan från 1 minut till 30 sekunder så det räcker. Spelet har blivit svårare eftersom bot har bättre skepp än spelare och jag hoppas att du fixar det tack.
Spelet är roligt tills du inser att utvecklarna tror att torpeder går genom öar och isberg. om allt annat som misslar, flygplan och fartyg inte kan gå igenom, som det verkliga livet, varför gör torpederna?
Wow, det här är så illa att det är roligt att jag inte vet var jag ska börja men låt mig berätta att jag sänktes av torpeder utan några fartyg runt och de kom igenom/från ett berg/ö, jag har aldrig sett så nakna botar i mitt liv, slösa inte din tid.
Sämsta appen nånsin!!!😠😠😠
Tidigare hade jag potential jag älskade det. Kan inte spela utan att det släpar fortfarande inget korrekt matchningssystem som går efter hur starkt ditt skepp är eller nivå så någon kan ganska mycket förstöra dig inte ens något baserat på skicklighet det suger och tills det är fixat jag betyg 2 stjärnor jag brukade älska det
Jag ändrar min recension eftersom jag har haft många problem, det har varit många som hackat det här spelet. Jag köpte ett skepp för $10 och spenderade över 10 till 15 dollar på att försöka uppgradera det och så plötsligt försvinner det nu jag har inte ett skepp vet inte vad som hände med det har inte fått det tillbaka kontaktade supportlinjen har inte hört något älskar det här spelet fortfarande men jag skulle vilja ha tillbaka mitt skepp jag spenderar över $50 i månaden på detta spel och kommer att fortsätta så länge jag får några 🆘
Bra spel men väldigt orättvist på Ships to many Super Alsace och red line shooting.Också inte likvärdiga partners någon gång är det 5 till 7 skepp, även många hackare spelar orättvist spel.
Det är väldigt roligt, jag älskar hur du kan spela offline. Det jag inte gillar med det är att om du avinstallerar det kan du inte få tillbaka dina skepp annars, det är fortfarande ett roligt spel. Älskar skeppen. Håll fartygen omoderna. Det är det bästa krigsskeppsspelet hittills. Detaljerna är fantastiska. Gör det så att vi kan spela med vänner och/eller bjuda in dem till ett spel och olika spellägen som: 1v1, fånga bas, etc.
Jag brukade älska spelet men mängden hackare som spelar nu är dum, har rapporterat hackare till utvecklare massor av tid och får ingen respons eller feedback om det. Jag skulle inte slösa din tid med spel alls förrän utvecklarna har gjort något om hackare. slåss mot slagskepp som är oförstörbara med automatiska kanoner börjar ta mikky
Bra spel men jag skulle vilja se några australiska krigsfartyg som hmas Australia battlecruiser, hmas albatross sjöflygplan tender, hmas Melbourne hangarfartyg, hmas Perth
Jag älskar spelet, från det faktiska spelet till anpassningen av skeppen. Anledningen till att jag inte ger 5 stjärnor är faktiskt två saker: En, den senaste tiden har jag haft mycket fördröjning, när mitt nätverk är bra, och andra spel och fungerar perfekt. två, matchmaking suger. Jag spelar som det tvåstjärniga slagskeppet USS Texas, och jag matchas mot 5-stjärniga + slagskepp, Yamato, Bismarck, etc??? det är svårt att njuta av spelet när en enda salva förstör ditt skepp
Battle of Warships: Морской бой Екшн uuxi
Battle of Warships: Naval Blitz Jangovar uqp
Samma som War of Warships, även om jag tvivlar på att du kopierade det spelet. Fartygen är bra, men skadan de gjorde är lite irriterande, särskilt från motståndare. Spelet är milt bra, men det blir tråkigt när det spelas många gånger. Kan du lägga till speciella funktioner som havsminfält eller åtminstone dessa stryppunkter vid stranden. Det kan skapa utmaningar för spelarna. Polerade också skadorna på ammunitionen. Det går mig på nerverna att de tar "scratch" skada på motståndarna. Tack.
Bra spel. Har spelat ett tag. Behöver en algoritm för lika matchning.Dessutom börjar folk använda gränserna utanför gränserna som en sköld. En enkel lösning skulle vara att antingen koppla ur alla vapensystem ELLER kontinuerlig kraftdränering när någon del av fartyget korsar den gränsen. Bara några förslag. Jag kommer också att fråga igen....och förmodligen fortsätta fråga, vänligen gör Midway tillgänglig för köp. Tack
Den är bra,!l,!!!
Jag önskar att slaget vid krigsskeppet förvandlas till gammal stämning, för det gamla är bättre, hangarfartygsplanen är skvadron, och torpsen saknas av min fiende så jag väntar om 1 minut, jag vill ha gamla dagar, jag önskar hangarfartyget är inte skvadron igen.😔😔
Jag gav den en 3 stjärna eftersom jag var på väg att låsa upp mitt nya skepp att det är en lila färg jag behövde DELAR OCH DELAR ÄR SVÅRA ATT FÅ SÅ JAG BEHÖVDE BATTLR MEN JAG FORTSÄTTER ATT FÖRLORA SPELET BEHÖVER ATT LÄGGA TILL ATT VÄLJA SKIP NÄR DIN FÖRSTA SKAPA NER DU KAN VÄLJA MEN DET HAR DET INTE
Battle of warahips är ett mycket bra spel men New Update version 72.9 är totalt värdelös. Så jag gillar den äldsta versionen. Uppdatera version CONS. 1 . Många meddelanden på mobilen Skärm 2. Skickar HP bar i denna version är över Colorful and its Bad Looks. 3. Många larm ljud producerar medan du spelar spel Olika olika. 4. Många gånger är matchfixning totalt dåligt. TACK PLZ FIX.